Maak je eigen lettertype!

Ik was laatst wat op het internet aan het kijken, op leuke sites en blogs. Toen kwam ik een artikel tegen over dat je zelf een lettertype kan maken (van bijvoorbeeld je handschrift)!

Ik dacht zelf dat daar heel veel bij zou komen kijken, maar eigenlijk is het super makkelijk!
Je download een formulier die je uitprint en waar je vervolgens de letters en cijfers op schrijft. Die scan je in op de site en dan maakt die daar een lettertype van! Hier kwam ik het idee tegen.

Hieronder vind je een foto van het formulier, die is hier te vinden. De rest van de informatie staat hier 

Zelf vond ik het echt super leuk! Hieronder zie je mijn lettertype 🙂

Wat vind jij ervan om van je handschrift een lettertype te kunnen maken? Laat het me weten in een reactie!

Liefs,
Sarah

6 gedachtes over “Maak je eigen lettertype!

Geef een reactie

