Søstrene Grene

Voor degene die nog nooit van de winkelketen Søstrene Grene heeft gehoord….bij deze
Maar degenen die het al wel kennen, weten misschien ook dat er afgelopen donderdag een tweede vestiging in Nederland is geopend! Nu is er namelijk naast Groningen, ook een vestiging in Zwolle! En omdat ik in de buurt woon, ben ik er vandaag meteen heen geweest. Wel een beetje optijd want het schijnt dat er al wachtrijen vol stonden bij de kassa’s afgelopen dagen. De winkel is gevestigd op Melkmarkt 28, dus midden in het centrum (vlak bij de Media Markt).

Ik ben niet zo lang geleden ook in Groningen geweest, waar ik flink wat spulletjes had ingeslagen en nog niet wist dat hij een aantal weken later ook in zwolle ging openen. Maar, vandaag ben ik er dus weer geweest, en ik ben zeer tevreden!

De winkel is wel anders dan de vestiging in Groningen, de indeling is wat wennen, want je hebt overal hoekjes, maar dat is ook juist wel heel erg leuk! Ik had zelf wel het idee dat deze vestiging wat kleiner is dan in Groningen, maar dat mag de pret niet drukken, want er waren weer enorm veel nieuwe leuke spullen! kijk maar mee:

20150912_102353

20150912_101925

20150912_102358

20150912_102047

20150912_101928

20150912_103009

20150912_102631

20150912_102720

Nou, dat waren toch iets meer foto’s dan ik dacht… maar ik denk dat de impressie zo wel duidelijk is toch?

Wat ik al eerder vertelde, is dat ik een zwakte heb voor scandinavische winkels, en dus ook voor deze winkel, maar ik denk dat elke vrouw (misschien stiekem ook wat mannen) daar last van heeft. Ik kon me dan ook niet echt beheersen om wat spulletjes mee te nemen.

20150912_140705
Ik heb een aantal dingetjes voor mijn swapmaatje van de #halloherfstswap gekocht en natuurlijk een paar kleine dingetjes voor mezelf, zoals een klembord, een stickervel met dieren en een waxinelichthoudertje (ofzoiets) 🙂

Al met al, probeer ik nu stiekem al mijn enthousiasme te onderdrukken, maar dat lukt nog niet helemaal… Het is gewoon heel erg fijn dat hij nu zo dicht bij huis zit!

Als je nou nog nooit in deze winkel bent geweest, ga er dan zeker eens een kijkje nemen want het is echt een aanrader!

Liefs,
Sarah

5 gedachtes over “Søstrene Grene

  1. Ja superleuk he!
    Nu heb ik er twee dichtbij… Eentje bij mijn ouders en eentje bij mijn kamer in Zwolle.
    Ik had ook het idee dat die in Groningen groter is, gister even gecheckt en ik weet het zeker haha. Veel producten die ze daar hadden, heb ik niet gezien in Zwolle.
    Maar goed alsnog beide erg leuke winkels.
    Mooi aankopen!
    Groetjes, Rensina

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een leuke winkel! Zwolle is iets dichter bij maar nog steeds heel ver weg helaas. Hopelijk komt hij snel ook richting Brabant. Of ik moet in mijn vakantie eens een keertje richting het noorden gaan. Wordt namelijk heel hebberig van al die leuke spulletjes 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

