Hiep hoi een eigen kraampje!

Afgelopen weekend stond ik met mijn eigen kraampje op een hobbymarkt in Warnsveld. Deze markt kennen we al jaren want voorgaande jaren stonden/staan mijn moeder en opa op deze markt met figuurzaagspulletjes en vogelvettaarten! Ik was er dus al wel een beetje bekend maar had nog nooit een echt eigen kraampje gehad. Tot dit weekend dus!
Ik had de afgelopen maanden veel handgeschreven kaarten gemaakt (calligraphy)  en de laatste twee weken nog wat andere spulletjes zoals etui’s, een kalender, dierenpotjes etc. Maar dat was natuurlijk zoals altijd stressen op de laatste dagen om alles maar af te krijgen….oeps…

20151031_103539

Uiteindelijk waren we zaterdag ochtend onderweg, het zou om half 11 beginnen maar we moesten de kramen nog opzetten en de laatste dingetjes regelen dus we vertrokken om half 9. Eenmaal onderweg konden we nergens de snelweg op komen… alle wegen waren afgesloten. We kunnen nu echt geen geel bord van omleiding meer zien! Maar met een dik halfuur vertraging zijn we gelukkig nog optijd op plaats van bestemming aangekomen.

Snel alles uitpakken, goed neerzetten, wat verschuiven en nog iets veranderen en toen was het klaar! Hiep hoi

20151031_10363020151031_10360020151101_160418

Toen alles stond was het wachten tot de eerste mensen binnen druppelde, dat gebeurde al eigenlijk vrij snel! Tot mijn verbazing werd het ook al vrij snel druk, ik verkocht mijn eerste kaartjes en alles liep verder lekker door. Uiteindelijk heb ik een aantal kaarten verkocht, zelfs een paar die op navraag nog bijgemaakt werden 🙂 zo bleef ik meteen lekker bezig!

20151031_141845

Het was een leuke ervaring om op deze manier met je eigen spulletjes op een markt te staan. Met kerst sta ik op de kerstuitvoering van deze markt en binnenkort sta ik ook nog op een andere kerstmarkt bij mij in de buurt. Ik ben benieuwd!

 

Liefs,
Sarah

12 gedachtes over “Hiep hoi een eigen kraampje!

  1. Super leuk om een keer je eigen kraampje te hebben met prachtige spulletjes. Alleen jammer dat de doelgroep het dan net niet helemaal is. Hopelijk zijn er bij jou in de buurt ook nog andere leuke ‘creatieve’ markten te vinden!

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een mooie kraam en te gekke spulletjes!
    Zo leuk met je eigen persoonlijke logo en naam.
    Jammer van de doelgroep, maar volgende keer ga je het gewoon op een andere markt proberen, succes verzekerd 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

