Instaswap 2015 Falledition

Alweer bijna twee maanden geleden had ik me aangemeld voor de #instaswapfalledition. Een swap die 2 keer per jaar word georganiseerd, in de lente en in de herfst. Op 1 Oktober kregen we een mailtje waarin stond wie je swapmaatje was en voor wie je dus een mooi pakketje mocht gaan maken. Ik had een meisje, Sarah ( Een naamgenootje! ) met een prachtig Instagram profiel. Ik raakte eigenlijk al vrij snel geinspireerd door alle printjes die ze had staan op foto’s.

Ik begon wat spulletjes bij elkaar te zoeken en maakte een moodboard

20151115_142754

Ik had een aantal dingetjes zelfgemaakt maar wel gecombineerd met een aantal gekochte spulletjes die altijd handig zijn 🙂

20151115_142824

Ik maakte zelf inpakpapier met ecoline, heel simpel en leuk om te doen met ook nog eens een leuk resultaat! Dezelfde prints kwam ik vaak op Sarah haar instagram tegen. Ik Droogde wat laatste bloemetjes uit de tuin om die te kunnen gebruiken met inpakken. Het moet vast heel lekker naar lavendel hebben geroken….. 🙂

20151115_142952

20151115_143228

En toen was de swap klaar om op de bus te gaan! Ik had hem al vrij vroeg af, dus moest nog even geduld hebben om hem te versturen… maar op 2 November was het zo ver!

20151115_143628

Gelukkig was de verzending vlekkeloos verlopen, en was zonder vertraging op tijd bij Sarah aangekomen.

Schermafbeelding 2016-01-28 om 09.14.09.png               (Foto: Sarah Dijkhof)

Helaas werd mijn geduld enorm op de proef gesteld, ik hoopte elke dag dat er voor mij ook een mooi pakketje bezorgd werd. Maar helaas is er niks aangekomen. Ik besloot om maar een mailtje te sturen naar de organisator en gelukkig is alles opgelost! Afgelopen week kreeg ik alsnog een pakketje van mijn swapmaatje Sareh 🙂

20151113_131537

Liefs,
Sarah

4 gedachtes over “Instaswap 2015 Falledition

Geef een reactie

