Bijzonder en groots

De afgelopen dagen voelen toch wat anders naar wat er vorige week allemaal in Parijs is gebeurd. Je ziet en voelt dat de hele wereld ermee bezig is en dat het iedereen raakt. Maar wat tegelijkertijd ook heel mooi is om te zien, is dat de mensen bij elkaar komen, elkaar steunen, er voor elkaar zijn en samen de handen in elkaar slaan. Mensen worden zich bewust en vormen een eenheid die alles aankan. Ze bieden elkaar hulp en troost waar het nodig is en halen het geluk nog meer uit de kleine dingen.

Vorige week heb ik 2 prachtig geillustreerde kaarten gewonnen bij een give-away van Plantenfestijn en Seline Steba via Instagram. Wat een mooi bruggetje is naar de kleine dingentjes die mensen doen. Ik ben ontzettend blij met de kaartjes. Maar dat komt vooral door het idee, gewoon het idee dat je iets kunt krijgen van een ander zonder dat daar iets voor tegenover hoeft te staan. Dat je een ander blij maakt. Ik denk dat zulke kleine dingen met een grote betekenis erg belangrijk zijn in deze tijd. En dan niet zozeer een winactie…. maar gewoon iets doen voor een ander en daar niets voor terug hoeven, gewoon puur uit liefde dus.

20151118_165025

Toen ik eind vorige week mijn kaartjes via de post kreeg waren er helaas op beide kaartjes een afdruk van een touwtje + inkt te zien… Erg jammer natuurlijk maar dat mocht de pret niet drukken. Ik tipte Seline Steba (die de kaartjes heeft geillustreerd, net als heel veel andere mooie kaarten) dat er een afdruk op zat, zodat dat niet bij meer kaartjes het geval zou gaan worden. Dat is natuurlijk jammer! Maar toen stelde ze voor om twee nieuwe kaartjes op te sturen, ontzettend lief natuurlijk! Dus de kaartjes die ik nu opnieuw heb gekregen hebben een nog grotere betekenis in deze tijd.

20151118_16513420151118_164943

Afgelopen week heb ik eindelijk mijn schapje opgehangen op mijn kamer waar ik deze twee kaartjes bij wilde hangen. Het staat er prachtig bij en op dit moment staat het kaarsje ernaast te branden…. 🙂

20151118_173615

 

Liefs,
Sarah

Geef een reactie

