Een boek vol met blijheid

Afgelopen Dinsdag lag hij dan eindelijk in de winkels… het nieuwe Flow Book for Paper Lovers deel 3! Nadat ik een rustig ochtendje yoga achter de rug had ging ik meteen door naar de winkel om het boek op te halen. Niks is fijner dan een winkel inlopen en het tijdschrift zien staan waar je opslag verliefd op bent. Dan sta je bij de kassa en vraagt de medewerker: ‘ Is het een cadeautje?’, dan dringt die vraag binnen en voor je het weet heb je al ‘Ja’ gezegt, want tja geef toe, het is toch ook eigenlijk een cadeautje voor jezelf?20151122_112651

Eenmaal thuis blijf je maar door het boek heen bladeren want tja, alles is zo leuk en je ziet elke keer weer nieuwe dingen…

Ik heb zelf ontzettend veel zin om ermee aan de slag te kunnen gaan. Om er cadeautjes mee op te vrolijken maar ook om bijvoorbeeld een leuke snailmail mee te maken.

20151117_131650

20151122_11242620151122_112942

300 bladzijdes vol met papieren blijheid. Zo zit er bijvoorbeeld heel veel (brief)papier in, enveloppen, etiketten, slingers, stickers, postzegels (neppe dan he…), gekleurd papier en inpakpapier. Er zit nog wel meer in maar dat is teveel om op te noemen.

20151122_11261920151122_112549

Nou had je een week terug, week 46, ook een voorproefje op het Flow Book for Paper Lovers. Namelijk een Flow Weekly for Paper Lovers! Ik heb een abonnement op de Flow Weekly dus toen ik die flow ineens in mijn brievenbus had liggen was dat wel echt een feestje. Er zit ontzettend veel papier in en bijna geen tekst zoals dat in de andere Flow Weekly’s zitten.

Dit papier zat er o.a. in:

20151122_112720

-Wat vinden jullie van het Flow Book for Paper Lovers?-

Liefs,
Sarah

2 gedachtes over “Een boek vol met blijheid

  1. Heb laatst in de supermarkt staan twijfelen of ik hem mee zou nemen, ik vind het namelijk helemaal geweldig maar bijna €17,- vind ik dan helaas weer een beetje veel geld. Wie weet ga ik uiteindelijk overstag en koop ik hem toch 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

