Hartverwarmend

De titel van deze blog is afgeleid van een theesoort dat je kan drinken in het winkeltje Bij Sigrid in Genemuiden. Ik kwam er vandaag eigenlijk een beetje per toeval maar wat een leuke winkel was dat! Ik moet het gewoon eventjes delen… 🙂  Overal lagen leuke spulletjes, het pand was prachtig ingericht van binnen en alle kleine details maakte het heel persoonlijk… zoals een mooi kaartje aan de muur, vintage spulletjes en de materiaalkeuze. Ik zag zoveel mooie dingetjes liggen dat ik van mezelf een keuze moest maken om maar niet alles mee te nemen… Met de instelling: ‘ wees eens lief voor jezelf ‘ kocht ik de volgende dingetjes voor mezelf, het is tenslotte 5 December!

20151205_15003820151205_150029

Prachtig papier met leuke stickers van Dreamkey design  en een mooi ingepakt cadeautje waar het volgende in zit…

20151205_15192620151205_151629

 

Liefs,
Sarah

6 gedachtes over “Hartverwarmend

  1. […] verf hadden we laatst gehaald bij het leuke winkeltje waar ik over vertelde in dit artikel. Het is de Old White kleur en we hebben er verschillende fotolijsten mee geverft. Prachtig […]

    Like

Geef een reactie

