Snailmail #3

Er zijn hier weer zoveel mooie poststukken door de brievenbus gevallen. Stuk voor stuk zijn ze weer prachtig gemaakt en zit er zoveel liefde en tijd in! Hopelijk kan ik jullie weer inspireren met deze leuke snailmailpost.

De volgende post heb ik vandaag op de bus gedaan en is nu onderweg tussen alle kerstkaartjes naar hun blije ontvangers!

20151221_110655

20151221_111421

20151221_110904

Dit is een snailmail en tegelijkertijd een verjaardagspost, mijn snailmailvriendinnetje is morgen namelijk jarig 🙂

20151221_111456

Geweldig om deze post naar het postkantoor te brengen, het fijne van December is dat je de Decemberzegels kan gebruiken op de post. Tot 50 gram mag je 1 Decemberpostzegel gebruiken! Veel goedkoper dan een normale postzegel dus 🙂

Deze prachtige snailmail heb ik ontvangen van lieve Britt van Special Airmail! De stijl, de kleuren… ik werd er gewoon een beetje sprakeloos van haha!

20151219_122716

De maakster van deze snailmail is super creatief en heeft deze mooi bij elkaar gezochte post voor me gemaakt, super leuk om te ontvangen en alles voorzichtig uit te vouwen 🙂


Deze snailmail was een complete verrassing in mijn brievenbus, maar wat was ik blij dat de postbode me dit heeft gebracht! Heerlijke herstthee, vt-wonen kaartjes en een hele lieve brief!

20151221_163510

20151121_12180120151217_12393720151217_124332

De twee bovenstaande snailmails zijn van lieve Babette van Studio Babsie, heel creatief en mooi gedaan! Alles past bij elkaar en er zit veel liefde en tijd in… Het is elke keer een feestje 🙂

Voor nu even afwachten wat de ontvangsters van de inkomende post gaan vinden en dan zitten we alweer bijna in het nieuwe jaar! Een heel nieuw jaar om weer leuke post te versturen… Ik heb er nu al zin in!

Liefs,
Sarah

 

 

 

2 gedachtes over “Snailmail #3

Geef een reactie

