Een fris begin

Wat ging de start van dit nieuwe jaar snel! Helaas was het wat stiller op de blog omdat ik het erg druk had, ziek was en zodra ik foto’s wilde maken het alweer te donker was…. Gelukkig heb ik tussendoor wel wat foto’s kunnen maken en dat wil ik vandaag graag met jullie delen 🙂

En wat was het afgelopen week koud en glad he?!…. Het was toch wel heel uitnodigend om lekker op de bank te liggen met een gehaakte deken en warme chocolademelk dus dat deed ik ook maar 🙂

20160110_105917

1120160109_142007

Afgelopen zondag was ik jarig, dat werd gevierd met een zelfgemaakte framboos cheesecake. Het was een uitprobeerseltje maar wat was hij lekker geworden!

Ook kreeg ik voor mijn verjaardag super leuke verjaardagspost van een snailmailvriendinnetje. Mijn geduld werd erg op de proef gesteld omdat ik het al eerder in huis had dan wanneer ik het mocht openen… spannend!

20160108_114329

Er staan gelukkig wel weer hele leuke dingen op de planning waar jullie binnenkort meer over horen :)!

 

 

 

2 gedachtes over “Een fris begin

Geef een reactie

