Nieuwe aanwinst + illustraties!

Gister had ik zo’n zin om even langs de kringloop te fietsen, dat heb je soms… dat je ineens denkt :’ Ja, dat ga ik doen!’. Dat had ik dus gisteren, ik fietste met een grote glimlach naar de kringloop en had echt het gevoel dat er wel eens iets leuks zou kunnen liggen voor me. Allereerst zag ik dat alle kleding, zowel dames als herenkleding, nu voor maar €2 was! Ik keek uitgebreid rond want heel soms kun je er toch wel iets moois tussen vinden maar nee, dit keer was al het mooie al weg. Tot dat ik even bij de herenjassen keek, daar zag ik een nog helemaal mooie echt leren jas hangen, een vrij grote, die normaal €25 (kringloopprijs) was! Nu dus ook maar voor een prikkie! Dus die ging hop mijn winkelmandje in!

Toen ik verder liep en keek viel mijn oog op een prachtige vintage stoel… ik heb een soort voorliefde voor stoelen, ik heb er 3 staan terwijl ik er maar plek heb voor 1… misschien ken je het wel. Maargoed, toen ik deze stoel zag was ik natuurlijk meteen verkocht, hij is nog helemaal mooi & stevig dus nu staat dit pracht exemplaar te schitteren op mijn kamer. Ik twijfel alleen nog of ik hem zal gaan verven of zo zou laten, wat zouden jullie doen?

 

De afgelopen dagen heb ik mezelf uitgedaagd om een dier met fineliner te tekenen. Een jaar terug had ik mezelf nog helemaal voor gek verklaard met dit doel! Ik zocht wat mooie foto’s op om na te tekenen en uiteindelijk begon ik maar gewoon… stukje bij beetje lukte het en begon het steeds meer ergens op te lijken. Vroeger stopte ik altijd meteen als iets fout ging omdat ik het dan niet meer mooi en leuk vond, maar nu ging ik gewoon door en stond ik er zelf stiekem wel een beetje van op te kijken hoe het resultaat van zowel de geit als het hert is geworden!

IMG_1918

Schermafbeelding 2016-02-19 om 10.28.19

IMG_1920IMG_1922

 

Wat vinden jullie ervan? 

***

11 gedachtes over “Nieuwe aanwinst + illustraties!

  1. Wat zijn ze gaaf je tekeningen! En vond je schaar al zo mooi 😉
    Vind de stoel ook erg mooi, zou hem denk ik zo laten, past goed bij de rest.

    Like

    • Ik denk dat ik hem inderdaad maar zo laat, verven kan altijd nog en juist die kleine beschadigingen maken hem wel weer heel mooi en uniek. En dankjewel! Waarschijnlijk komen er van deze illustraties ook posters op a4 formaat ;D!

      Like

  2. Wat een prachtige tekenen, knap dat je dat zo kan! Dat is echt iets wat ik totaal niet kan, haha. En die stoel zou ik zo laten. Het ziet er lekker vintage uit, en zo heb je inderdaad een unieke stoel (hoewel, als je hem zou schilderen, wordt ‘ie natuurlijk ook uniek… :)).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

