Lentepost

Het blijft leuk en fijn om elke keer weer nieuwe post in elkaar te mogen knutselen, om er een klein cadeautje van te maken voor de ontvanger. Afgelopen weken kreeg ik zelf ook weer veel leuke mooie post, maar maakte ik ook weer verschillende snailmails en twee daarvan laat ik hieronder zien! Door het zonnetje en de blauwe lucht van de afgelopen dagen krijg ik al helemaal zin in de lente, dus dat liet ik terugkomen in deze post…

IMG_1934

IMG_1928

 

Schermafbeelding 2015-12-09 om 11.57.04

 

IMG_1746IMG_1752

IMG_1763

***

 

 

6 gedachtes over “Lentepost

Geef een reactie

