Urban Jungle Bloggers: Zoom, Zoom!

Urban Jungle Bloggers, een ontzettend leuk initiatief van twee bloggers, namelijk Igor & Judith. Elke maand krijg je een nieuwsbrief met daarin een thema waarover je bijvoorbeeld kunt bloggen. Het is dan de bedoeling dat iedereen die meedoet op dezelfde datum de blog online zet. Vandaag dus 17 maart, zo word je overspoeld met alleen maar plantenfoto’s overal!

Ik kende Urban Jungle Bloggers al een tijdje maar ik kwam er elke keer niet aan toe om op die dag het artikel te plaatsen. Tot vandaag, ik besloot om het deze maand toch te doen en ook in het vervolg. Het was ook een ontzettend leuk thema deze maand ‘Botanical zoom’
Zo kun je de prachtige details van plantjes eens extra in het zonnetje zetten!

IMG_2178

IMG_2198

Ik zocht alle mooie plantjes in huis op, pakte mijn camera en.. zoom zoom…

IMG_2194

IMG_2210

IMG_2207

Ik vond het ontzettend leuk om te doen, je leert op een andere manier te kijken naar de planten! Wat vinden jullie?

***

5 gedachtes over “Urban Jungle Bloggers: Zoom, Zoom!

Geef een reactie

