Halloherfstswap

Toen ik met mijn eerste swap begon, de Cocorosieswap, was dat eigenlijk meteen een soort verslaving… Ik wilde eigenlijk nog wel aan een andere swap meedoen. Per toeval kwam ik op de Halloherfstswap uit die Daisy, mijn vorige swapmaatje, organiseerde! Ik heb me meteen opgegeven en uiteindelijk zag mijn gemaakte swap er als volgt uit:

20150914_14350620150914_141539

Gelukkig is mijn swapmaatje er heel erg blij mee! En is mijn pakketje goed aangekomen. Dat was nog eventjes spannend want ik had teveel wat er eigenlijk in moest…waardoor het doosje te bol stond en eigenlijk niet meer mee mocht met de post. Na een lange preek van een medewerker uit het postkantoor mocht hij uiteindelijk toch met de brievenbuspost mee. Maarja, of hij zou aankomen was dan nog even de vraag. Maar zoals je hier kan zien is hij gelukkig toch goed op zijn plaats van bestemming aangekomen.

Op maandag 21 September moesten alle halloherfstswappakketjes op de bus, dus met een beetje geluk kon de swap de volgende dag aankomen. Nou was ik dinsdag thuis, had ik niks te doen…. dus was ik eigenlijk stiekem een beetje aan het wachten tot de postbode kwam met een verrassing voor me. Maar helaas…. toen de postbode kwam had ze alleen 2 snailmailpost bij zich. Waar ik uiteraard ook heel blij mee was! Maar toch…. een leuk pakketje was ook erg fijn geweest.

Ik begon wat dingetjes op te ruimen en te doen tot ineens de bel ging, ik rende snel naar beneden want ik zag een wit (postnl) busje staan. En ja hoor, er stond een bezorger met een super vrolijk pakketje in zijn handen op me te wachten! Mijn dag kon dus niet meer stuk begrijp je wel!

20150922_14142020150922_143227IMG_20150922_143356
Er kwam maar geen eind aan alle cadeautjes! Wat een feestje was dat zeg…! Mijn swapmaatje had het allemaal goed uitgekozen en afgestemd op elkaar. Ik ben er echt heel erg blij mee 🙂

Ook heb ik me opgegeven voor de instaswapfalledition2015. Daarvoor krijg ik komende week te horen voor wie ik weer een fijn pakketje in elkaar mag gaan zetten! (ik krijg er maar geen genoeg van)

Liefs,
Sarah

3 gedachtes over “Halloherfstswap

Plaats een reactie